معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: 830 کیلومتر از کریدور شماره 10 کشور، تعریف شده که 316 کیلومتر آن در استان کردستان قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدرضا کدخدازاده معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: کریدور شماره 10 کشور به طول یک هزار و 480 کیلومتر در قالب 5 طرح تعریف شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح که از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان می‌گذرد، مرز بازرگان به جنوب کشور متصل می‌کند.

کدخدازاده بیان کرد: 830 کیلومتر از کریدور شماره 10 کشور که مرز بازرگان را به جنوب کشور متصل می‌کند، تعریف شده و در حال اجراست که 316 کیلومتر آن در استان کردستان قرار دارد.

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: 316 کیلومتر از این پروژه در کردستان بهره‌برداری شده، 74 کیلومتر در دست اجراست و عملیات اجرایی 75 کیلومتر دیگر آن امروز آغاز می‌شود.

به گفته وی، 225 میلیارد تومان برای اجرای 75 کیلومتر برآورد شده است که اگر در طول سه سال آینده به اتمام برسد 350 میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ م ح

350 میلیارد تومان اعتبار لازم برای اجرای 317 کیلومتر از کریدور شماره 10 در کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.